Azra25 Kızlar 32+4 deyim demin lavaboya gttim az bişey kan gördüm napmalıyım eşim uyuyor hemen uyandırıp hastaneye mi gtmem lazım akıl verin
HGa Azra25 ne olur ne olmaz hastaneye gitmenden fayda var canım Allah esirgesin bir şey olmasın en azından iyi olduğunu duy doktorlardan için rahatlar
Ozgebyr Azra25 uyandır hemen git bence zaten bu stresle sende uyuyamazsın git için rahat etsin bizede haber ver
aezgi Azra25 acil bi durum bence sorulabilir ben problem yasadım yazdım bu saatte dönüş yaptı hemen hamileyiz sonucta her an hersey olabilir 😊
Ozgebyr Azra25 ben gece 2de kanama görünce gittiğimi biliyorum hiç içim rahat etmez sende git bence bende 32 haftalığım aynıyız eşini uyandır nöbetçi kadın doğum doktoru olan bi hastaneye gidin baksınlar bişey yoksa da için rahat eder
Elifyasminhazal Azra25 cnm sen kalk bir acile git kafanda kalmasın korkma ve panikleme de ama sakın sakın bir git bakalım Dr bu saatte cevap verir mi bilmiyorum ayrıca bir acile git diycek çünkü telefondan bilemez
aezgi Azra25 korkurtmak istemem tabi ben hic doğım yapmadım annem doğum belirtsi kan gelir derdi aklında bulunsun derdi o yüzden dedim doktorunuz gebeliğiniz hakkında daha bilgi sahibi veya hemen acile gidin tabi siz bilirsiniz fikirdi benimki
aezgi Azra25 sakin olun kendinizi strese sokmayın daha önce hic kanamanız oldumu hem bebeğinizin haraketini hissediyomuşsunuz bu iyi birsey