Melikemeltem Merhaba sevgili anne adayları, size bir sorum olacak 6 aylık hamileyim ve doğumdan çok korkmaya başladım sizce normal doğum mu daha kolay sezaryen mi? ve hangisinde tedavi süreci daha hızlı olur…lütfen yardım🤧
Hayatnese01- Melikemeltem YouTube dan op.dr.ayse duman’ı takip etmeni öneririm belki rahatlatır seni biraz
ozlem0643 Melikemeltem bende henüz doğum yapmadım ve doğumuma çok var bence kesinlikle normal doğum normal doğum yanlısı Olan bir doktora gidin babam ayaklarından doğmasına rağmen normal doğum yapmış babaannem eskiden sezeryan yoktu zorda kalmadığınız sürece tercih etmeyin yaratılıştan bu yana doğum var inanın ve bir şekilde doğum gerçekleşiyor inanın ben muayene olmaktan bile korkan bir insandım bakış açım çok değişti kendinize inanın Rabbime inanın dua edin yapabileceğinize inanın
Mega123 Melikemeltem kendimizi böyle şartlamamalıyız. Vucudumuz neye uygunsa ona göre dopum yapcaz inşallah her şeyin hayırlısı rabbine sığın yardımcın olsun inşallah ❤
Hilal93 Melikemeltem bir sıkıntınız olmadığı sürece bence her zaman normal doğum. Toparlanması falan daha kolay herseyden önce bebeğinizle hemencecik ilgilenebilme olayı çok güzel ama oldu ki sezeryan doğum oldu ki bende mecburiyetten sezeryan oldum çokta kötü değil yani spinal oldum yarı bayıldım herseyine şahit oldum bir nevi normal doğum gibi ama uyusuk ve kesiliyorsun tek fark dikiş acısı agrısı oluyor oda 14gunde normale dönüyor
Melikemeltem ozlem0643 ne güzel yazmışsınız çok teşekkür ederim…❤️doğru söylüyorsunuz herles normal doğumu öneriyor ama ilk hamileliğim olduğu için sanırım korkmaya başladım…ama dediğiniz gibi eskiden hep normal doğuruluyordu sonuçta imkansız diye bir şey yoktur…selam ve dua ile🙏🙏
kevserkara Bende doğum yapmadım daha 35 haftadayım normal doğum istiyorum ameliyathane fobim var sezeryandan çok korkuyorum aslında ameliyat olmak gibi olduğu için korkuyorum o yüzden Tabi ki hakkımızda en hayırlısı hangisiyse o olsun ama sezeryan olanlardan en yakın annem 3 kardeşimi normal sonuncuyu sezeryan oldu asla tavsiye etmem normal doğumun gözünü seveyim diyo
ilknurosman Melikemeltem canim.herseyin dogali guzeldir bence ben boyle dusunuyorum eger senin ve bebeginin bir saglik sıkıntısı yoksa bebeginin herseyi normal seyrederse tabikide normal dogum benim 36+6 dayim bugun bebegimle alakali bir sıkıntımız yok cok sukur elhamdulillah ama benim kalp rahatsizligim oldugu icin kalp doktorum kesinlikle normal dogum yapamazsin normal diye diretirsen asiri dozda antibiyotik yukleriz komaya girmemen icin ve o bebeginede gecer bunu goze aliyosan normal yap dedi cok uzulmustum benim oyuzden zorunlu sezeryan olucak ama cok uzgunum her dogumun illa bi zorlugu vardir ama dedigim gibi saglik sorunu yoksa normali dene derim ☺️
Valsss Melikemeltem normal dogumdan olumune korkan biri olarak normal dogum yaptim bidaha olsa bidaha yaparim gerisini siz dusunun artik😂kilo falan da kalmadi gobek hic yok
Belinay_AliEge Tabiki normal doğum yine olsa yine yaparım herşeyine her zerresine değer çok şükür bin şükür hiç korkulacak bişey inan rabbim bizim bedenimizi ruhumuzu ona göre yaratmış herşey oyle guzel akıyor ki kuzum korkma 🧡
Barkoddg Normal doğum istiyorum insan neden sezaryen olur ki diye diye zorunlu sezaryen oldum. Yürütmek için kaldırdılar daha da hiç yatmadım kilo kalır diye korktum ne kilom kaldı ne göbek bugün 25 gün oldu doğum yapali çok kilo da almamıştım zaten😁 Yine normali savunup benim gibi zorunlu olacaklara da korkmayın korkulduğu kadar değilmiş sezaryen demek istiyorum.
Ozsen35 Melikemeltem kesinlikle normal derim tabi senin bünyen buna müsaitse ben on saat normal doğum yapıcam diye direndim açılmamda 8 cm di ama bebeğim başını çevirdiği için olmadı en son sezeryana girdim 15 güne anca ağrılarım dindi ayağa kalkarken çok zorlanıyordum benden sonra bir hamile geldi doğurdu çıktı bir saat sonra ayaktaydı inşallah sağlıkla bir nefeste doğurursun 🙏
Eceslh Ozsen35 bende nazlyım çok senn gibi kişiden kişiye değişiyor herlde tabi doktorda dahil.. benim annemde kardeşimde sezeryan oldu 4 gün araba kullandı doktora falan gttl muayneye :)
Ozsen35 Eceslh 😊 çabuk iyileşenlere hayranım zaten ben çok acı çektim normal istiyorum diye belkide ondan iyileşemedim bilmiyorum ama zor ayaklandım hatta hole kadar iki büklüm gidip holde duvarlara tutunarak dikeliyordum sırf doğrulamam diye yatmaya korkuyordum 😄
Eceslh Ozsen35 aynen bende 4 gün sonra olcam herkes onu söylüyor dik yürü sakın ilk gün ayağı eğik durarak kalkma diye.. sizin zornlu sezeryanmı oldu bide özeldemi