fulakinci Asenadgdvrn80 bizde 11+4 olduk. Şükür herşey yolunda gidiyor. Yarın ikili tarama testine gidicez bakalım. Ama hamilelik çok rahat geçiyor benim. Sizin nasıl 😊 beslenme konusunda dikkat ediyorum. Çiğ kuru yemisler ceviz falan yiyorum. Aşırı iştahım yok. Normal devam ediyor aslında benim
Esoo0698 Asenadgdvrn80 15 haftalık olduk ve hamile olduğumı unutuyorum bazen 🙈 Karnımda çok küçük daha yani bazen unuttuğum oluyor 😍☺️
ZehraK23 Benmde çok şükür bişeym yok ama hiö kalkasm yok normalde çok enerjim varde yaparm ederm amaa malesf eski halime gelmedim hayla ve belim ağrıyor kuyruk sokumu onun dışnda bişey yok çok şükr