İki gün önce dişimden sabahladım parol içtim kendime geldim .Sabah dr gittim film çekemedikleri için çekim dolgu yapmıyorlar .Hamilelerin kullandığı B grubu antibiyotik verdi bakalım dünden beri kullanmaua başladım inş işe yarar doğumuma 39 gün kaldı inşallah idare eder beni.