Chonsan 2 gebeligimde de maleaef aynı sorunu doruklarında yaşadım tarifsiz belağrılarım oluyor, ilki dogumdan sonra geçmişti, insallah buda geçecek malesef tek çare masaj hafifletiyo bide magnezyum eksiklgnz olabilir dr’unuza danışın rahim büyüdükçede bele baskı oluyo ağrılar normal ama kendnzide yormayın günicinde yorulduysam daha beter oluyorum sahsen ben