Merve33 Bayanlar 10 haftalık olduk lavaboya gittiğimde peceteme kırmızı pembemsi leke geliyor dün gece acile gittim doktor proloton depot iğne vurdu sabah yine aynı oldu ne yapmalıyım yada yaşayan olduysa önerisi olan var mı o iğne 3 güne bir vuruyorum dedi
Dlktpl Merve33 bolbol dınlen ıgnenı ılacını kullan benımde oldu 40 gundur yatıyorum yenı kesıldı kanamam
Eylemea Merve33 kimi doktorlar düşük yaşanacaksa zaten olacaktır diyip yazmıyor bu ilaçları kimisi de yaşam hakkını destekleyip bebeğin tutunmasından yana oluyor.benim doktorum bu şekilde bahsetti ilaç yazmayan meslektaşlarından.
Aysehatun Merve33 tekrar doktora git geçmediğini tedirgin olduğunu söyle canım bende kahverengi lekenme yasadim 2 ay 5.haftadan 12 haftayı geçinceye kadar 14 haftalık olduk cok sukur simdi yok ama ilac igne oldum hep halada devam ediyodum İlaca annem bakti bana 2 ay hep simdiden yanimda hep sende doktora gitmelisin tekrar ve kendine dikkat et bi wc bi yemek icin kalkmasın yorma kendini bi is yapma sicak dus yapma iliski yasak benik doktorun bunlari demisti gecmis olsun
Dlktpl Merve33 bak cnm aıle hekımı yazarmı bılmem ama ılk dr bana ıgne vermedı kanama alanım arrtı bebegı dusurme noktasına gıttım drumu degıstırdm o dr ıgne verdı ve hersey cok ıyı oldu cok sukur
3melekannesi Eylemea aynen öyle canm bn 8 haftalıkken devlete gitmiştim tahliller için kahve lekelenmem var dedim ilaç önermiyorum düşeceği varsa düşer dedi bi hafta geçmeden kanamam başladı kendi dr.uma gittim hmn iğne ve hap yazdı kanama alanları vardı kesede şükür şuan iyiyiz 19 haftalık olduk böyle dr.lar yüzünden birazda özellere yöneliyoruz insan gbi muamele etmiyolar