Oozgunesra 36.haftamdayım regl olcak gibi çok hafif ağrı vuruyor doğum başlangıcı olabilir mi acaba kızlar 😐🙈
prensprensesannesi__ Oozgunesra bende de oluyo 36 haftalıgım kalçada batma oluyo post acmıştım heycanlıyım korku var beklıyorum
Cansummm Oozgunesra 35+5 im benim de belimden dediğiniz gibi bir sancı vuruyor. Doktorum düzenli olmadıkça ve şiddeti artmadıkça endişe edilecek bir durum değil dedi.
Ozgeplt Bende 34. Haftadayım ama ara ara oluyor benimde geçen gün nst ye bağlandım 15-20 lerde sancım çıktı