Bebek-geliyor Beyza9197 ben 16+1 deyim çok nadir birşey çarpıp kaçıyor gibi oluyor ama çok anlık birşey. Gece yatarken de sol tarafta bi baskı oluyor sanki bi yerde toplanmış gibi. Ama bebeğin hareketlerini ayırt etmek zor gibi bağırsak hareketi gibi oluyor 🤷♀️