Annesinin_prensesi ben termede oturuyorum bana gittiğim doktoru sordu bende ilk dilek hanıma gittim ama birdaha asla gitmem güler yüz yok demiştim kesinlkle bende ondan değiştirdim demişti o kişi bile bana ama diyorum ya herkese her zaman aynı olamayadabilir ama benm için en önemli eksilerinden biriydi ilk gitmem de