Serapkulak Edakoc elinle rahatsız etmeyi denedin mi canım hiç ben hareketlerini hissetmeyince karnımı sallıyorum hafiften elimlede rahatsız ediyorum hareket ediyor rahatlıyorum
Cemrenur Edakoc bende 24+6 yım son günlerde o kadar hareketsiz ki.. Durttugumde bile tepki vermiyor gün içinde en fazla 2 kere. Üzülüyorum birşey mi var acaba diye randevu da bulamıyorum 😔
Duygu4444 Edakoc bugun aynı dertten post açtım acilden yeni eve geldim. Doktor baktı inceledi devlet olduğu için detaylı bilgi vermedi sorun yok dedi eve gönderdi
Smyrpd Edakoc ben de bazen gün boyunca hiç hissetmiyorum sonra bi gün çıldırıyo sonra tekrar duruluyor filan 🤷🏼♀️ Bazen hareketli bazen durgun oluyolar sanırımm
Cemrenur Edakoc acilde de haftam daha küçük diye gönderiyorlar bişey yapmadılar ki. Olur bu haftalar düzensiz olmasi deyip gönderdiler 3 gün hissetmezsen gel dediler şükür hissediyorum ama en fazla 1 2 kere
Serapkulak Edakoc hissetmedigin zamanlarda o şekilde yap canım beende tedirgin olduğumda öyle yapıyorum haraket etmesse doktora git hemen