Kızlar 29+2 haftadayız 1 haftadır gögüs kafesim yani kaburgalarım öyle bi ağrıyo ki vücudumdan dışarı çıkıcakmış gibi zaten belim de ağrıyodu şimdi ikisi birleşti artık vücudumu taşıyamıyorum ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum napıcam böyle sürekli ağrıdan ağlıyorum daha doktora gitmeme 2 hafta var benim gibi olan var mı varsa neler yapıyorsunuz?