Merhaba güzel Anneler 💕
Kızlar geçen hafta doktora gittim bana haftaya gel çatı muayenesi yapicam normal doğum için dedi.sorma fırsatı bulamadım ama çatı muayenesi olan var mı aranızda?parmakla altan mı muayene ediyor yoksa ultrasyonla karından mi bakıyor.