Esracim Kızlar 12+1 haftalık hamileyim yarın doktora gidecektim ama eşim maas yatmamış pazartesi gidelim dedi. Ben en son 4 hafta önce gittim çok merak ediyorum 🙁 yalnız gitsem kredi kartımla odesem mi diyorum. Yoksa eşimi mi dinleyip pazartesi gideyim ?
Deletedmom15257 Esracim ayy cnm bunu mu düşünüyorsun acil yardım diyince ne acaba dedim postun adını değiştir sataşırlar sana öncelikle bide 4 gun ne fark eder ki o kadar bekledin 4 gun daha beklr
Fhmekrm Eşinden habersiz gitmen hoş olmaz pazartesi gideriz demiş adam bi tek sen merak etmiyosun ki görmek onunda hakkı napcan bi gidip pazartesi yine ben geldim mi dicen doktora kendi başına iş yapmanı tafsiye etmiyorum canım
Esracim Fhmekrm birşey daha sorcam da kan tahlili yaptırmalı mıyım sağlık ocağında kan degerlerim için. Folik asit hapim bitti iki haftadır doktor kendisi mi veriyor diğer vitaminleri yoksa tahlile mi bakiyor
Esracim deletedmom43 size mi soracağım. Bı kaç haftadır belirtilerim yok endişelendim ve sormak istedim. Keyfi keder açmadım. Ayrıca her postta millete muhalefet olasiniz diye mi geldiniz bu sayfaya.
Fhmekrm Esracim canım hangi tahlilleri yaptırman gerektiğini doktorun sana zamanı geldiğinde söylemesi lazımm İlaç içinde bittiğini söyle şu zamandır kullanamıyorum kullanmam gerekirse yazın de yazsınlar bazı tahliller haftasına göre oluyo onu da doktorunun takip edip gittiğinde yaptır gel demesi lazım
deletedmom43 Esracim Postta belirtiden değil kocandan bahsetmişsin. Belirti yazsan kimse ses etmez zaten. Her posta muhalefet değilim, doğruları söylüyorum.
deletedmom24 Esracim hayır canım izin almayacaksın kuralları okuyup ona göre post açıcaksın. Ben acil bişi var sandım girdim öyle mi yapim böyle mi yapim diyosun?
asya_zehra Esracim bence de kesinlikle eşini bekle birlikte gidin belki oda gormek istiyordur senin gibi o da heyecanlı dir hevesini kırma eşinin birlikte gidin daha güzel olur 😊
Uygun Çok ta merak ediyosan yarın devlet hastanesinden randevu al oraya git. Hem para gerekmez, hem merakını gidermiş olursun, hem de iki doktor kontrol etmiş olur gebeliğini.
Esracim Uygun çok teşekkür ederim☺ bu arada kontrole giderken kan tahlili yaptırmalı mıyım doktor vitamin ilacı vermesi icin
Uygun Esracim Bugün sağlık ocağında yaptırabilir sonucu yarın doktora götürebilirsin olabilir. Ama gerek var mı bilmiyorum.
Uygun Esracim Folik asitin bittiyse neden almadın canım? Bunun için doktoru beklemene gerek yok ki. Hamile kalmadan zaten başlamamız gerek aslında. Ve ihmal etmeden düzenli kullanmalıyız. Hemen bugün folik asit al bence.
Elif1147 Esracim canım zaten gerekliyse doktorun kan tahlili ister birde 12. Haftadan snra folik asiti bırakıp viyamin kullanmaya başlıyosn belki balık yağı verir bide doktor.