Arkadaşlar bugün genetik test sonucumu öğrenmek için doktorla görüştüm.2,5 aylık düşük yaşadım.1 oğlum var 7 yaşında.34 yaşındayım.doktor resmen psikolojimi alt üst etti.hamile kalırsan hergün iğne vurunmalısın dedi.kanında yüksek oranda pıhtılaşma var dedi.ve sonrasında ben bu tür olan hastaların Allah a daha yakın olması gerektiğini düşünüyorum dedi.ne demek istiyorsunuz hocam ben ölecekmiyim dedim yok öyle demek istemedim falan filan…her fırsatta konu farklı yönlere çekilde kendimi camide vaaz dinliyormuş gibi hissettim.moralim bozuldu:(iğne kullanmak sonrasında ilaç kullanmak yani ömür boyu ilaçlarla mı yaşıcaz artık çok mu riskliyiz biz anlamadım.