Gizemibo Arkadaşlar merhaba . 26+3 deyim . Dün akşamdan beri durmayan bebegim çok nadir hareket ediyo . Var mı başına böyle.bisey gelen ?
Crktnmltm Gizemibo Bebeklerimiz aslında hep hareket halindeymiş. Ve alanı büyük olup kendi daha ufak olduğu için dönebilirmiş. Sırtı dönük yatabilirmiş. Bende geçen haftamda çok büyük bi korkuyla koşa koşa doktora gitmiştim. Baktım sırtı dönük bacak bacak üstüne atmış yatıyor hanım 🙏🏼 Merak etme hareketlenir artık birde uyku uyuma düzeni var onlarda. Merak etme için rahat olsun olmadı sağlık ocağına bi git kalbini dinle rahatla 😍
Yarenimm Gizemibo bende 25 im cnm bazen guzel hareketli bazen cok nadir hissedemiyorum bile pozisyondan kaynaklı olabilir cnm evham yapma😊
CerenSelvi Gizemibo biz 34teyiz dün büyn gün hiç hissetmedim acilengittk gece, bence ihmal etmeyin gidin ne olur ne olmaz
Gizemibo Crktnmltm bugün benimde kontrolüm var zaten şuan durasım yok evde .. hareket var ben alıştım çok hareketli olmasına geceden beri kabuslarla uyanıyorum kan ter içinde. Ins dediginiz gibi ya uyuyordur yada sırrı dönüktür. Normalde her sabah kemige baskı yapar uyandirirdi🙁
Gizemibo ipeksfr normalde döndüğünü ve canımı acittigini hissederdim. Dün akşamdan beri sakinledi şişmanladı. Bi kaç sitede okudum dediginiz gibi bu haflatarda olabiliyormuş . Dilerim eşi öne geldiginden yada pozisyondan oyle hissediyorumdur. Alışmışım karnımı sündürmesine🙁
Crktnmltm Gizemibo bizimki de öyleydi birden bu kadar sakinleşmesine inan bende senin gibi tepkiler veriyordum. Hiç uyumadığımı biliyorum o gece Allah yukarda deli gibi korkmuştum. Doktorum beni sabahın köründe kapısında görünce noldu kanaman mı var diye sordu direkman bende hayır hareketleri yok dedim korkma deyip eşimle beni hemen ultrasona aldı 🙈 biz anneler çok elhamlıyız birde ilk hamileliğimiz herşeyi sorup kötüye yoruyoruz 🙏🏼
ipeksfr Gizemibo evet haklısın bi hareketlenip alıştırıyorlar sonrada korkutuyorlar insanı☺ Ama mesela benimki boynuna kordonu dolamıştı ozaman doktor günde en aZ 10 defa hareketini hissetmen lazım demişti. Ondan beridir hareket sayıyorum. Sende öyle yap için rahat eder
Gizemibo Crktnmltm galiba tam olarak öyle . Ufacık bi pıt hissetmek bile şuan bana yetio ama ne biliyim anlayamadim ve bende şuan okadar panigimki eşim durduruyo . Uyuyordur yorulmuştur filan diye. 🙁 doktora gidip sonucu size yazarim insaAllah 🙁 hep iyi olsun meleklerimiz
Gizemibo ipeksfr rabbim yardimcimiz olsun. Tek iyi olduğuna dair herşey hareket olunca insan neler dusunuyo . Gözle görsk neyse .. anne olmak.zor gerçekten🙁
Gizemibo Yarenimm Aminnn dilerim öyledir canım ya . 🙁 gozyaslarim sel oldu bildigin 🙁 arada pıt duyuyorum enazindan öyle rahatlıyorum.
Gizemibo Demir saat 3 te giricem neden böyle olduğunu hiç bisey demedi . Bi detayliya gir gel dedi şimdilik saati bekliyorum ve perisanim
Demir Gizemibo Stres yapmayın lütfen sakin olmaya çalışın,sızıntısı olup sonradan su seviyesi kısa zamanda normal seviyeye ulaşan çok kişi gördük burada.Sonuçtan haberdar edin bizide,Allah yardımcınız olsun🙏🏻
Gizemibo CerenSelvi yok gttim zaten doktor gayet hareket edio belki sen daha yoğunları hissediosundur dedi. Suyu biraz azalmış bi detayliya gir dedi