Canım benim doktorum 38.haftaya kadar kanaman olmazsa gidebilirsin demişti 19 haftalıkken trabzona gittim daha yeni döndüm 24 haftalığım. Sadece arabayla gidersen orda bi doktora görün demişti ama uçakla gidip geldim bir sıkıntı olmadı çok şükür Bugün de kontrole gittim herşey yolunda 👍🏻