Canım ben 3 aydır gebelik düşünüyorum. Her sizlamayi, akıntıyı gebelik belirtisi sanar olmuştum. Hatta geçen ay krem akıntı, göğüs sizlamasi, kasık batması herşeyi yaşadım fakat bingo! Adet oldum :) ve anladım ki hamilelik düşünmeden öncesi kendimi hiç dinlemedigim için belirtileri farketmiyordum. Fakat ne zaman ki gebelik istedim kendi vücudumu dinlemeye başladım , o zaman bunların hepsinin adet belirtisi olduğunu anladım. Bence gebelik belirtisi net olarak adet gecikmesidir. Gerisi komple adet ile aynı olan şeyler. Ama inşallah gebeliktir seninkisi 🙏🏼 benimkisi, ve tüm bekleyen güzel anne adaylarınki…. Hakkımızda hayırlısı olsun 🙏🏼🌺👼🏼