23 Eylül e bazı özel sebeplerden dolayı sezeryan günü verdi doktorum. Şimdi size sorum? Refakatçi olarak bir kişi alıyorlar ve ben eşimle gitmek istiyorum sizce ikimiz becerebilir miyiz böyle tecrübesi olan var mı? Arkadaşım eşiyle gitmişti çocuğa bakamamış annenle git bence diyip hevesimi kaçırdı🤔