Busetopal33 Selam anne adayları aylık hamileyim dün saglik ocağına kan ve idrar tahlili verdim bugün sonucunu aldım guatir cıktı yeni yeni oluşmaya başlıyormuş sizde böyle olmuş muydu yada var mı??
Bicicekbibocek Busetopal33 20. Haftadan sonra çok ciddi sorunlar yaratıyor dahiliye ye bı görünün ilaç verecektir kaç çıktı derecesi
Busetopal33 S-e3506 Saglik odağındaki hemşirem bana doktora bir an önce gitmemi söyledi bebege bulaşmasın diye
S-e3506 Busetopal33 benim çok baş ağrım vardı gittim sağlık ocağında test yaptırdım bütün değerlerimi ondan sonra 2 g ü sonra kadın doğum doktoruma götürdüm oda guatırın var dedi ilaç yazdı onu kullanıyorum çok şükür baş ağrım kalmadı öyle
Mervenur_kcbs Busetopal33 hamilelikte yükselebiliyor dahiliye doktoruna gözük mutlaka bu konu önemli atlama ben de de yükseldi ilaca başladılar Doğuma kadar kullanmamı söyledi doktorum şakın aksatma dahiliyiye git mutlaka