ilkbebekk Kızlar 35 haftadayız bugün nst de sancimiz yüksek cıktı çatı muaynesi oldum darmış 37. haftaya sezeryan verdi biraz korkuyorum epidural olucak doğum , süreç nasıl oluyor biraz bilgi verirseniz sevinirim 🤗
Deniz-deniz ilkbebekk benimki spinaldi spinal daha kolay epidural zor oluyo beline bisey yerlestiriyolar ama spinal sadece igne yapiyolar ben spinl oldm bence spinal iste
Sibel4264 ilkbebekk inan ki kimsenin ki kimseye benzemıyor. Şimdi sana biri ah benim ki çok fenaydı der sen korkarsın ama senin ki çok rahat geçer hiç belli olmaz. acısı sızısı Bi şekılde çekiliyor o minnoşu görunce 😍 herşey güzel olacak minik yavrusunu alıp evine gideceksin onu hayal et 😇
ilkbebekk Sibel4264 Doğru diyorsunuz onu görünce herşeyi.unutucam Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşAllah hepimizin 🤗😍