Kızlar selam. Rahim filmi çektirmek istiyorum bilgim yok. Adet bittikten kaç gün sonra gidiliyor. Birde tek günde bitiyor mu. Sonrasında ekstra birşeyi varmı
Doğu da görev yapıyoruz şartlar çok kötü. Batıya yıllık izin için gideceğim fırsatı kullanmak istiyorum. Bilgisi olan yardımcı olabilir mi