Razah Kizlar 38+3 teyim .Adet sancısı gibi ağrılarım oluyor ara ara ve çok aşırı sertleşiyor bebeğim normalmi bu ,sertlestigi için hareketleri de az oluyor 🙄 geçen hafta da 1 cm acilmam vardı 🙄
Nurr32 Razah Tatlım 26 haftalığım benimde bugün ilk defa toplanmalarim oldu anlam veremedim haftama göre normal mi 😐doktora gitmeli miyim ağrım falan yok .
cico-20 Razah bende 32 haftamdaym arada benım de adet agrısı gbı agrım oluo kontrolde normalmı dıe sordum doktora. Normal artk baslar dedı
1prensesgeliyor Razah tsh ve t3 ve t4 triot testlerine baktir oda yapar. Benimki düşük çıktı mesela. Terleme kalp çarpıntısı bas ağrısı vardı
Ayseannesi Razah acı cektiğin için terliyorsun aynısı bendede var sancım 100 lerde çıktı farkında değilim sonra eve geldim baktım benden başka kimse terlemiyor. Dedim demekki acı cektiğim için terliyorum
Busra_34 Doğum sancıları o adet sancıları şeklinde başlıyor. Sıcak duşa girin belinize sıcak su tutun. Eğer duştan sonra sancınız kesiliyorsa yalancı sancı, kesilmiyor devam ediyor hatta artıyorsa doğum sancısı ☺️
Razah Busra_34 büyük ihtimalle yalancı sancidir diye tahmin ediyorum hafif hafif giriyor çünkü 🙈 sıkıntım kasılmalar da yaaa hareket yavaşlaması bundan dolayı mı oluyor ki acaba
Razah Nurr32 ağrın yoksa bebeğin hareketlerini hissediyorsan sıkıntı yok bence canım benim nasıl için rahat ederse öyle yap ama aklında kalmasın 🤗
irva Nurr32 Bende 26 haftalığım benim de öyle oluyor.Bazen karnım sertleşiyor gerginleşiyor.Bakıyorum toplanmış oluyor.Doktoruma muayne oldum sık sık olmadığı sürece normaldir olacak artık bunlar dedi.Her şeyim normal çok şükür.
Nurr32 Razah çok şükür ağrım yok ama hareketlerinin azaldığını hissediyorum ama 26 hafta çokta hareket bekleme diyorlar genelde
Nurr32 Razah o zaman problem yoktur 🙂🙏içim rahatladı ya.. ilk hamileligim tecrubesizlik korkuyor insan hemen herşeye 🤦🏼♀️
Nurr32 irva çok şükür canım 🙏🙂Benimde ilk defa başladı tedirgin oldum korktum falan eşimde evde değil tek başıma olunca
Asaaaafff Bende 29 haftalığım alttan kasılmalar sertleşmeler başladı muayne oldum herşey normal çok şükür😊
Asaaaafff Nurr32 evet doktorum bol su içmemi ve dinlenmemi söyledi stresten ağzımda uçuklar çıkdı hatta eşim Bi yandan ben Bi yandan şuan daha iyiyiz bol bol dinlenmek gerekiyo
Razah 1prensesgeliyor onlarda bı sıkıntı yoktu canım çok şükür de genelde bu sancı geldiginde terleme yapıyor
Nurr32 Asaaaafff Çok şükür tatlım onlar iyi olsun yeter ki ❤️ biz strese girdikçe onlarda sakinlesiyor da olabilir tabi