Anneler merhaba .35+ 2 haftalık gebeyim
Yalnız sorun surdaki bebeğin 2 hafta önden gidiyor ben ultrasonda 37+5 cıkıyor. Bi kaç gün önce geçmeyen bir karın agrısı ve soguk soguk terlemem oldu. Halsizleştim. Bi kaç gün sonra de gittim nst çektirdim 40-50 arası sancılarım çıktı. Dr da biraz rahatlamam icin boş ringer laktat taktırdı . 3 tane de dipromed iğne verdi bebeğin ciğer gelişimi için.
Boş sıvıdan sonra tekrar nst girdim bu sefer sancılar hafiflemişti. Başına böyle bir durum gelen var mı 😢