Sayın mutlu anne uygulaması kurucusu bebekten gelen mesajlar kısmınfa hangi katogoriyi seçtiysek ona göre gelse mesela teyzeyse teyze olarak anneyse anne olarak dayı , amca veya hala ise ona göre mesajlar grlse teyzeyi işaretleyip te anne olarak mesaj atması mantıklı değil bence.