Her hastayı bilgilendirmek için anlatıyorlar ama yapıp yapmamak sana kalmış benim ikili taramam da sorun çıkmadı bende yaptırmadım doktorum ikili taramanın kesin sonuç vermediğini eğer herhangi bi özür durumunda bebeği aldıracaksam eğer ammiyosentez yapmam gerektiğini söyledi bende ne olursa olsun aldırmak istemediğim için yaptırmak istemedim,riski de en iyi perinatolog bile yapsa 500 de bir düşük riski olabilir dedi