Selam hanımlar bugün kontrol vardı bebeğim ters olduğu için salı günü sezeryan günü verdi anesteziye gönderdi kan verdim vs ordaki evragi aldım doktora verdim bana bu kağıtla sabah 8 de gel dedi ama hani gün belirten bir belge vermedi elimdeki anestesi kağıdı yeterli oluyor mu birde o zaman bu dokturm olmayacak herhangi bir odaya gel dedi yine de yatış yaparlar değil mi 🤷🏼♀️