Arkadaşlar philips avent biberon 0 ve 1 numara başlıklı olarak satılıyor. 0 ı anladık da 1 olan 1. Aydan ne zaman a kadar kullanıyor?
yoksa bebek 2. Ayında iken yeni biberon başlığımı almam lazım?
şu başlıklar hakkında tecrübesi olan yazabilir mi yanlış almayayım 🙏