Normalde migren hastasıyım her ay atak yaşarım adet dönemlerinde acile gitmeden asla geçmez.Hamile kalınca hiç olmadı taa ki şeker yüklemesine kadar,ondan sonra kesintisiz ağrılarım oldu şekeri kestim 1 hafta meyve bile yemedim geçti.Şekeri falan azalt bakalım işe yarayacak mı