Ben daha dün yaptırdım dolgum ağrı yapıyordu 36+1 olduk doktoruma danıştık izin verdi yaptırmazsam daha büyük bi riskmiş evet yaptırmakta erken Doğum olabilirmiş ama yaptırmamak daha büyük riske yola açıyor yaptırman taraftarıyım dedi kağıdı imzaladı ve bende dün bu dolgu diş ağrısı gitti kanal tedavisi gördüm risk aldım ama yapacak biley yok dayanamıyordum doktorumada güveniyorum açıkladı baya bende şükür şimdi çok iyiyim 🙂 yinede tabi karar senin doktoruna iyice bi danış ama bence tedavi edip risk alsan bile erken Doğum olsa bile bebek için kötü bi durum olacağını sanmıyorum çünkü gelişiminide tamamlamış yinede etraflıca bi düşün derim canım ben çok çektim 😒