Fulyazorlu30 Yalan soyleyemicem malesef canm ama korkmani gerektiren bir seyde degil ben ilk kizimda genel oldum ic kanamam vardi uyanirken sizlaniyordum. Bebegi bile o agridan gozum gormedi fazlaa ama 2 tane agri kesici vurdular yarim saat arayla agrim hafifledi. En son hemsire gelip dizimden rahim toparlayici igne vurdu 15 dakkaya ayaklanmak istedim. Her tatli seyin bir sıkıntısı olur amaa aman aman bisey degil hastaneyi innetecek bisey degil ki benim canim cok tatlidir 😄😄😄