İsim önerisi alabilir miyim kafam çok karışıkk
Ozlemmzenginn Ebrar, Azra, Sare, Derin
Ozlemmzenginn elizya
Ozlemmzenginn ipek 🎊
Ozlemmzenginn nasipse bir supriz olmazsa kızımız olucak adı Huzur Alya olucak insallah 🌸
Ladybird06 derin aklımda 💕
Allah nasip ederse , İpek Ada koyacağız kızımın adını 🌸
Sadem💜
Yade, Melina, Güneş, Duru 😌
roza 😍
30 haftaligiz hala isim yok burda bekleyim bende
Ceyla
Ozlemmzenginn Feyza yada Feyzanur
Ozlemmzenginn Mihrimah 🙂
ilkbahar papağanıma koydum yoksa kızıma koyacaktım bu ismi ama artık çok geç😂
Asel Azra Arya Derin Erva mina Mira
Dila olacak ismi inşallah 🙏
Ozlemmzenginn ikiz kızlarım olcak Beren ve Bilge koyacağım 🌸
Ozlemmzenginn Hüma,Birce,Piraye nasipse Hüma Birce koyacagim kizim olursa insaAllah