Senamasal MERHABA BAYANLAR 14 AYLİK EVLİYİM POLİSTİK OVER VAR ADET DÜZENSİZLİĞİ EN SON ADETİM 15 AĞUSTOS OVULASYON TESTİ YAPİYORUM AMA HALA YUMURTLAMA YOK YUMURTLAMA OLMASİ İCİN NELER YAPMALIYIM SİZCE YUMURTLAMAYA NE YARDIMCI OLUR ???
Arz1905 Senamasal Bundna önce doktora hiç gittin mi canın? Bende de pcos var biz her ay ayın belli gününde yumurtlamıyoruz çünkü bazen regl döneminden bigün sonra bile yumurtlama olabiliyor. O yüzden bence Bi doktora görün ne zamandır deniyorsunuz?
Ayten1994 Senamasal canim orda ibofert ve ya ovaton varsa bu iyi ilaclar .bunlari kullan.d vitamini test yaptir dusukss ilac kullan.ve bolca vitamin deposu al .B,A,D,E,C tum vitaminleri.
esraizmirli Senamasal merhaba bende de bu yumurtlama sorun vardı ovülasyon testlerinde yumurtlama günümü bulamıyordum doktora gittim hemen önce testler yapıldı progesteron hormonum çok düşüktü klomen diye bir ilaç kullandım sadece 5 gün daha sonra 2 günde bir doktoruma gittim yumurtalarımı her seferinde büyüyormu diye kontrol etti İlişki hakkında falanda devamlı bilgi verdi çok şükür önce Allah daha sonra onun sayesinde şuan 6+2 haftalık hamileyim ☺️
TunarinAnnesi Senamasal hormonlar düzenlimi öncelikle Lh ve Prolaktin? Sperm iyimi tüp açikmi ? Rahimde herhangi bi sorun yoksa bunlar iyiyse Soğan kürü ve yumurtlama tedavisi ile hamile kalırsınız
Senamasal Arz1905 14 aydır deniyorum canım gittim sperm testi rahim filmi hormonlar herşey normal 60 günde 7 gün mutlaka adet görüyorum guatr çıktı 2 haftadır hap kullanıyorum o yüzden doktor 3 ay sonra femara ve çatlatma iğnesi deneyelim dedi ama ben yinede denemek istiyorum yumurtlama ya ne yardımcı olur diye
afrasil Senamasal incir canım , diger ayda yap eger yunurtlama göremezsem ilaç tedavisi uygular doktor . 2 ay üst uste yunurtlaman görmemek sorunmus . Inciri normal tüketebilirsin , hakiki yaga 4e bol at biraz kalsin sonra ye yada kaynat ibrahim saracoglu tarifi
Eylul58 Senamasal Birgebeningunlugu instagram sayfasi ve YouTube kanali var yumurtlama ve regl i tetikleyen masaj yapimini gosteriyor deneyebilirsin canim 😊