ggzemmj Kızlar selam meryem ana otunu nasıl kullandınız suyunu ne zaman içtiniz? Sancılarım başlamış ama sık olmadığı için eve göndermişlerdi şimdi hafiften yine sancim var suya koyup icsemmi?
Rukiye58 ggzemmj valla bnde merake ediyorum aldım nasıl kullanıcam tam olarak bilmiyorum önceden okusam suya koysam ne olur acaba o an aklıma gelmez çünkü
Merveeeeeeeeeeeeeee ggzemmj doğum başlayınca meryem ana otu suya koyulur ve yasin okunuyo başka süreler de var fakat benim bildiğim içilmiyo çünkü herkese iyi gelicek diye bir şey yok doktoruna danışmadan sakın içme.. benim kuzenim daha yeni doğum yaptı ama suyunu içmedi
gokcecan ggzemmj kimi suyu içilcek diyo kimi içilmicek diyo. Bende anlamadım valla napcamı.. sinir oldum yapmıcam
ggzemmj Rukiye58 sancılarınız başlayınca için diyolar ama ya doğum sancisi sanıp icerseler nolcak🤷🏻♀️🤷🏻♀️