Esradegrmen Bugün tam 40 hafta olduk doktorum normal doğum için bekletti ama bebek hala aşağı inmediği için suni sancıda verse fayda etmez dedi pazartesi inşallah sezeryan doğum olacak 🥰
Miniginannesiiii1111 Esradegrmen rabbim sağ salim kucagina almayı nasip etsin 🤲🏻😇 benimde sezeryana son 10 gün kaldı şükür 37+4uz şuan
Frdglp Esradegrmen ne kadar guzel🌼bana daha cok var Allahim sagsalim kucaginiza almayi nasip etsin bende son 3gun diye post acarim bigun insallah🥰
Rahime32 Esradegrmen canim sag salim kucagina alirsin insaallah bende ayni 40 haftadayim benim de pazartesi sezaryanla olacak agri acilma falan yok bebek yukari da inatci bizimkiler galiba 😊
Esradegrmen Miniginannesiiii1111 amin canım çok sağol Rabbim sanada hayorlı doğumlar nasip etsin sağlıcakla kucağına alırsın inşallah 🥰