Tulay_448 31+2den selamlar bu aralar çok bel ağrısı çekiyorum sonra geçiyor ama ağrısı cok normal mi bu
Esra6127 Tulay_448 bende aynı sorun var 31+3 haftalık gebeyim bugünlerde dayanılmayacak sptılatım oluyor geçmesi 1 saat sürüyor acaba niye?sakı günü doktor kontrolüm var bakalım ne diycek
Tulay_448 Esra6127 duyduğun kadarıyla bebek büyüdüğü için ağırlık sistemi değişiyor buda bel ağrısına sebep mis sanırım bende cuma gidicem doktora sorucam