Merhaba kızlar şuan 31/5 deyim 32/6 da doktora gidiceğim inşallah sezeryan doğum düşünüyorum ama doktorum hala benimle bunları konuşmadı tarih falanda vermedi. Tarihi konuşmamız gerekmiyor mu sizce bende ona göre hazırlıklarımı yapıcağım sonuçta bana kalırsa 38 de yapılsın istiyorum bu sefer gidiceğim kontrolde konuşur mu artık bilmiyorum sizler sezeryan olucaklar kaçınca haftanızda tarihiniz belli oldu?