Bende 5 haftalık hamileyim. Pazartesi günü keseyi görmüştük. Perşembe günü kahverengi akıntım başladı. Doktorum baktı. Kesenin şekli sağlıklı görünmüyor dedi. Progestanı sabah akşam fitil olarak kullan dedi. Dün azaldı. Bugün yine başladı. Düşük riskim var maalesef.
Allah yardımcımız olsun.
İnşallah herşey güzel ilerler.