Dünden beri 4 kere iç çanaşırımda nokta şeklinde su oldugunu fark ettim ama renksiz sadece su. Hastahaneye gittim vallahi doktorum yapmıyor yapmıyor dedim ve sonunda çatıma alet ile baktı suyummu geliyor diye ama suyum değilmiş akıntım fazlaymıs ve fitil verdi ama haftaya istedigi gün gelebilir dedi bu ne demek yani 37+1 im bu arada alet girdiginde sıkıntı yok da içinde açması beni mahfetti muayeneler böyle mi olcak dedim hayır elimle kontrol edicem artık dedi ama haftaya yapar mı ki normalde cok çatı muayenesi yapan bi doktor değil doğumu hızlandırıyoe diye 😏