Benimde oldu sağ böbrekte.
2 ydi sonra 2,2 oldu. Doktorum bebek daha büyüyecek dedi kilosu artınca baskı da artacak dedi . O yüzden idrar yolundan girerek kapalı ameliyat ile sağ böbreğe stent takıldı benim. 10-15 dakıkalik bir işlem . Sanırım büyüme 3 ve üzeri olduktan sonra artık böbrekte ağır hasar oluşuyor ve biz eşimle çok kararsız kalsak da işlemi yaptırdık . Sonrasında acı ağrı batma yanma vs hiçbirşey hissetmedim . 28 haftalık iken takıldı şuan 32. haftadayız . Doğumdan sonra çıkartacak doktor . Allah sağlık versin inşallah herkese . Anneleri bebeklerine , bebekleri de annelerine bağışlasın🌸