Eğer üşütmeye bağlıysa cok tedirgin olmayin. Dogal yollardan gecirmeye calisin. Ama ishal surekli devam ediyosa sıkıntı oluyo cok sivi kaybi oluyo ben ilk bebegimi uzun sureli ishal olunca kaybettigimi ogrenmistim. Simdiden cok gecmis olsun bebeginizi ve kendinizi ihmal etmeyin hayirli haberlerle insallah