Kızlar merhaba, 38+3 te bugün kontrolümüz vardı. Bebek kanalda değil istersen sezeryan için gün verelim dedi, kendisi iner mi dedim, bi 10 gün bekleyebiliriz ama sanmıyorum inmez dedi. Sizin bebişleriniz kanala ne zaman girdi, ben beklemeyi seçtim ama umutlu değildi doktor 🤦🏻♀️