Yaseminncelikcetin Merhaba kızlar çatlaklar için bildiğiniz ya da kullanıp memnun kaldığınız bir krem var mı ?
minikcasper Yaseminncelikcetin ben bebe yağı ve bio oil kullanıyorum daha 21 haftalığım şuanlık memnunum ama ilerisi ne olur bilmem 💁🏻😂
Nidaabaserr Yaseminncelikcetin tamamen vücutla alakalı canım ☺️ Ben 4 kutu lierac bitirdim.4. Ayımda başladım ve çatladım 😌
Busratlv98 Ben bebek yağı kullanıyorum kuzum gayet memnunum her yerime sürüyorum hem nemlendiriyor hem de çatlakları önlüyor tavsiye ederim,tecrübeyle sabit 🤪
Ebrarela_1963 Çatlak kurabiye gibi oldum resmen 😁kayısı ve zeytinyağı kullandım ama az bi çatlakla tamamlıyorum çok şükür belki az kilo alsaydım oda olmayacaktı 😌