mrveklc Merhaba 9hafta 6 günlük hamileyim bazen sol kasigim bazen sag kasigim agriyo böyle olan varmi gece sag kasigima agri girdi onunla uyandim
Aysesss Bende 9+3 um bende sag kasık ve vajinamda batma hissediyorum normal okdugunu dusunuyorum bebek kendine yer acıyor büyüyor cunku kesede buyuyor bol bol dinlenmeye çalışıyorum
Ebruska2 Merhaba ben de 5+3 üm. Çok fazla var bu ağrılardan. Dün tahlil yaptırdım idrar yolu enfeksiyonu çıktı. İdrar tahlili yaptırmakta fayda var
Aysesss mrveklc tek degilmisim bence nırmaldir ya sonuçta artık hamileyiz hamile olmadan onceki halimizdeki gibi olacak degiliz ya sonuçta içimizde buyuyen bisey var kanama olmadıgı surece normaldir bence kendimi oyle teselli ediyorum yani 🥰