Derya221 Pozitif cıkalı 20 gun oldu 15 ci gunumde test yaptım negatife dustum ama suanda tat koku kaybı devam edıyo napmam gerekıyo yardımcı olun 😞
MihricanA Derya221 Benim 13. Günüm bikac gündür koku alabiliyorum hafif hafif tadı hic kaybetmedim ama tuhaf bisey oldu benimki de
Smyrpd Derya221 kuzum benim bir aydan sonra yavaş yavaş gelmeye başladı 2 aydan fazla oldu hastalığı geçireli hala eski performans yok maalesef (alerjik rinitim de var benim ondan da olabilir) 🤷🏼♀️ Zamanla geliyor diyorlar ama kişiden kişiye değişiyor ne kadar zamanda geleceğii
Muzeyyenn Bizim de 7 gün oldu pozitif olalı, hala karantinadayız. Sürekli her şeyi kokluyorum koku alabilirim diye 😭
Mavilipembeli Benim 22. Günüm ama tat geldi koku kaybı hâlâ düzelmedi kolonyayı burnumun dibine getirince alabiliyorum şuanlık. Eskiden hiç alamıyordum 1.5 2 ayda koku kaybı düzelenler oluyormuş İnşallah en kısa zamanda gelir benim 1 hafta sonra 1 ay olucak
Sevgi19 Benimde iki gün önce pozitif çıktı daha önce 3 günüm ateşim 38.5 sadece parol kullandım doktorlar gripsin dedi agırlaşınca test yaptılar maalesef şuan çok şükür daha iyiyim bende de koku ve tat alma kalmadı bi yazıda okudum bi kaç haftaya eskiye dönüyorsunuz diye
Eliffk Kaynamış suyun içerisine çörek otu yağı damlatıp ağızdan burundan soluyun hem tat koku kaybı için hem solunum yolu virüsleri için çok faydalı. Allah şifa versin
Muzeyyenn Arkadaşlar öksürüğüm için ne yapabilirim, yardımınıza ihtiyacım var. Polen yiyorum, bal şerbeti, limonlu ballı sular içiyorum ama geçmedi.?
Smyrpd Muzeyyenn ballı Toz zencefil tüket canım o iyi gelmişti bana, sıcak suya katarak da tüketebilirsin ama çok abartmadann
Melegimmm1244 Muzeyyenn keçiboynuzu pekmezi için . Birde cevizin içindeki kelebek gibi ince olan yeri kaynatıp icin
Haticekaya0 Muzeyyenn çok hafif var ama başka belirti yok çok şükür sadece kokuyu uzaktan alamıyorum yaklaşınca anca canım
Mge127 Muzeyyenn bende burun akıntısı var ben de koku ve tat alamıyorum testim negatif çıktı. 3 gündür tat koku yok.hrp buzlu su ve kovalar içmiştim. Telaslanip test yaptırdım negatif geldi hala tedirginim sesim de değişti bogazim da agriyo acaba grip mi oldum
Muzeyyenn Haticekaya0 inşallah değilsinizdir. Benim de başlangıçta öyleydi sonra tamamen gitti tat ve koku.
Muzeyyenn Haticekaya0 kişiden kişiye fwrk ediyormuş. Kuzeniminki 14 günün sonunda bir arkadaşımın 16 gün sonra geldi ama hala keskin kokuları alabiliyorum diyorlar hafifleri değil