40+5 ten merhaba Kızlar neler yaptıysam doğum gerçekleşmedi aksi gibi nişan / Sancı / ağrı gibi seylerde yaşamadım
Doğuramadım postuda açtım yine olmadı yarın sabah suni ile normal doğum başlatacak doktorum
umarım açılmam olur ve normal doğum yapabilirim
Bana Dua Edermisiniz 🙏🏻 Allah Razı olsun 🙏🏻