Cansu321 35+5 iz bizimde bundan 4-5 gün öncesine göre azaldı özellikle bugün daha da az çok nadir hissediyorum. Allahtan bu aralar fazlasıyla hıçkırık tutuyor da içim rahatlıyor. Sanırım yerleri artık baya daraldığı için ama bende endişe etmiyor değilim. Uzun süre hissetmediğimde dürtüyorum sürekli karnımı sallıyorum. Bir de kasılmalarım oluyor diyorum kasılma olduğuna göre sorun yok 🥴ah bu minikler doğana kadar bizleri paranoyak yapacak. Sağlıkla gelsinler inşallah🙏🏻