Buseem 19 hafta 4 günlük gebeyim karaciger enzimlerin çok yüksek olduğu için bugün yatisim yapıldı ve biyopsi yapılacağını söylüyorlar. Yaptıran veya bilgisi olan var mı? Bebeğe zararı oluyor mu ?
Sahraa Buseem Benimde bacağımdan biyopsi alınacaktı lokal anesteziyle ben izin vermemiştim sonuçta vücuda ilaç verilecek ama sizi etkilemek istemem. Doktorunuz ne diyor bu konu hakkında
pitircik2021 Buseem doktoru dinleyin bence de. Sonuçta insanlar hamileyken ameliyat bile oluyorlar zorunda kaldıklarında. Biyopsi nedir ki…