zeynepki rica ederim devlette kimse gözümü korkutmadı ben telaş yaptığım halde doktor iyi ve normal olduğunu söyledi hep ve erkenden nst ye başladık 31den beri giriyorum ben nst ye ki 36 olup girmeyen kişiler var , yaser hoca mesela instagramı var 2 defa soru sordum kendisine sürekli hastası değilim 1 defa gittim ama bana cevap verdi sağolsun, salih beye diyorum suyum az dediniz suyun sınırı ne kaç olması lazım bana söyleyin adam söylemiyor bunu sanki devlet sırrı oldu acil olsa müdahale ederiz diyor