Neslihanunel Evveeeet 39+1 de çatı muayenemden sonra normale uygun olmadığım için sezaryen ile Defne’me kavuşma zamanıııı 🥳🥳🥳🥳
Anneolmayahasret Neslihanunel saglikla kavusun defnenize insallah🌸 bana da dua edermisiniz benmde evladim olsun adim çilem🥰🥰🤲🤲
ilayecemom Neslihanunel sağlıkla kavuşun inşallah 😍 benimde yarın çatı muayenem yapılacak uygun değilsem iri bebek sorunundan 19 eylülde sezaryene alınacağım bakalım hayırlısı ☺☺
Domatesimm Neslihanunel maşallhhh😍😍 Allah sağlıkla kucağına aldırsın. Benim defnemm de 34 haftalık 🥰🥰👯