Kızlar merhaba.
Son adet tarihim 16 Temmuz. Adetlerim son 2 yıldır adetlerim düzensiz.
2019 Haziran yılında hamile kaldım. Ama ikizlerimi kalp durması sonucu kaybettim. Hamileyken çift rahimli olduğumu öğrendim.
Rahim filmi çekildim. Çift rahimliydim. Özel ve devlet hastanelerine gittim. Hiç bir doktor da ameliyat olmam gerektiğini söylemedi.
Klomen ve çatlatma iğneleri kullandım. Olmadı. Tedaviyi bıraktığım ay hamile kaldım.
Rüyamda görmesem testten yapmazdım zaten.
31 Temmuz Pazartesi günü doktoruma gittim. Muayene etti. Geç yumurtlama olduğunu 4 haftalık hamile olduğumu 4mm kese olduğunu söyledi. Sol rahmime yerleştiğini söyledi. İlaçlar verdi(inofolic combi, Multi vitamin, coraspirin, oksapar iğne, progestan) ve bugüne randevu verdi.
Çarşamba akşamı sol tarafımda batmalar başladı. Dün de vardı. Batmalarım bitince kahverengi akıntılarım başladı. Su gibi yapısı var. Sadece lavaboya gittiğimde gelen.
Doktoruma yazdım. Progestanı sabah akşam al dedi.
Bu sabah lavaboya gittiğimde tırnak ucu kadar kırmızı kan geldi.
Hemen doktoruma gittim. Eşi vardı. Eşi ise sağ tarafta 6 mm. Ama sağlıksız görünüyor dedi. Adet kanaman gibi kanaman olursa gel. Haftaya Cumaya randevu verdi. Coraspirini alma dedi.
Anlayamadik. Biri sağda, biri solda diyor. Hadi yönler karıştı. Pazartesi 4mm Cuma 6 mm.
Kahverengi akıntım az da olsa devam ediyor. Benim gibi olup hamileliği devam eden var mı?
Pazartesi günü

Bugün
